ماژول مدیریت مناقصات
ماژول مدیریت مناقصات سامانه مدیریت پروژه سازمانی سپرومیس امکان تعریف و برگزاری مناقصه تحت وب را به سازمان میدهد. بدین ترتیب که با ورود اطلاعات اولیه در سامانه، مناقصه تعریف و ایجاد میشود و پس از آن مناقصه گران از وب سایت شرکت، اطلاعات مناقصه را دانلود و پس از تکمیل فرم های مربوطه به همراه سایر مستندات بارگذاری می کنند. اسناد در بانک های اطلاعاتی مربوطه قرار میگیرند و فرایند ارزیابی مناقصه گران توسط سازمان و بر روی بستر نرم افزاری انجام میشود. فرم ها و چک لیست های مربوطه به همراه صورتجلسات مرتبط بارگذاری میگردد. نهایتا پیمانکار و مشاور انتخاب و درفت قرارداد در سامانه ایجاد میشود.
مهمترین قابلیت های ماژول مدیریت مناقصات
▪️ ثبت درخواست مناقصه
▪️ ثبت روش برگزاری مناقصه (یک مرحله ای، دو مرحله ای و…) به منظور انتخاب پیمانکار یا مشاور
▪️ تعیین محل اعتبار قرارداد و سطح معامله
▪️ ثبت واحد سازمانی
▪️ تعیین و ثبت پارامترهای ارزیابی مناقصه گران
▪️ امکان بارگذاری پرسشنامه ارزیابی کیفی مناقصه گران
▪️ امکان بارگذاری پرسشنامه ارزیابی و انتخاب مشاور
▪️ ثبت و بارگذاری اطلاعات مناقصه گران
▪️ تعیین روش انتخاب مشاور و دستگاه نظارت و ثبت اطلاعات مرتبط
▪️ امکان بارگذاری انواع مدارک و مستندات شامل فراخوان، اسناد مناقصه، شرایط عمومی پیمان، شرایط خصوصی فنی، دعوت نامه شرکت درمناقصه، صورتجلسه پرسش وپاسخ، صورتجلسه گشایش پاکات(فنی/مالی )، صورتجلسه تعیین برنده، گزارش توجیهی ترک تشریفات و…
▪️ چک لیست کنترل مناقصه از منظر پیشگیری از ادعا
▪️ اتصال به ماژول مدیریت قرارداد
دیدگاهتان را بنویسید